Projectaanpak2018-08-27T09:05:59+00:00

Van Analyse tot Zorg

De Odit-aanpak werpt zijn vruchten af

In een ideale wereld zou jij als klant je bekommernissen aan ons kunnen overbrengen gewoon door eraan te denken, en zouden jouw wensen en ideeën spontaan in onze hoofden opduiken. Wij zouden op een-twee-drie een oplossing uit onze mouw toveren en al even snel implementeren, terwijl jouw medewerkers tegelijk én spontaan zouden weten hoe ze ermee moeten werken. Zo’n droomscenario is (voorlopig) nog niet mogelijk, maar dankzij onze doorgedreven projectaanpak komt een samenwerking met Odit toch al aardig in de buurt!

Onze projectaanpak garandeert goede resultaten, binnen het vooraf bepaalde budget en binnen de afgesproken termijn.

  • Fase 1: Analyse

    Onze consultants brengen in kaart wat je huidige situatie is én waar je naartoe wil. Ons analyserapport legt verbeterpunten en eventuele pijnpunten bloot, en geeft een overzicht van de meest efficiënte oplossingen.

  • Fase 2: Programmatie

    Op basis van het analyserapport, en in nauw overleg met jou, ontwikkelen de Odit-specialisten een oplossing op maat van je organisatie. Deze oplossing wordt meermaals uiterst grondig getest.

  • Fase 3: Implementatie

    Odit trakteert jou op een totaaloplossing. We garanderen een naadloze integratie en stemmen hardware, software en netwerkinfrastructuur perfect op elkaar af. Ook je medewerkers maken we wegwijs, als dat nodig zou zijn.

  • Fase 4: Nazorg

    Bij Odit gaan we voluit voor duurzame oplossingen. Daarom zetten we heel bewust in op nazorg en een nauwe betrokkenheid, in de vorm van preventieve checks, doelgerichte interventies en supervisie.

Zin om jouw IT-zorgen aan ons toe te vertrouwen? Neem vrijblijvend contact met ons op!